13 Mars. Hjärnskakning.

Jahopp.. Just nu sitter jag hemma ifrån skolan pågrund utav hjärnskakning (hände igår) . Jag får inte se på tv eller sitta vid datorn.. :'( Men just nu sitter jag här för jag är ensam hemma (a) ,, Jag var nära på att skickas in på akuten i karlstad efter jag först varit hos skolsyster och sedan på vårdcentralen.. men jag sa att jag mådde bättre efter vi vart på vårdcentralen i typ tre och en halv timme. Lite utav det sa jag för att få komma hem (a) .. Och det fick jag (: Men doktorn skulle ringa senare och se hur jag mådde för jag hade fått minnesförlust. Det enda jag mindes var bara mig, micke, matilda & En skolgård. Och vad som hade hänt när jag vaknade ifrån asfalten.. Det känns som om någon har vridit min nacke 15 varv och så har jag en bula i bakhuvudet och en mini bula på armbågen.. ( för som tur var hade jag 2 luvtröjor med blixtlås på mig ovanför ett linne. :P Men nu ska jag kila.

Puss / m*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0